Lead generatie is in onze tijd booming business en als het goed geïmplementeerd wordt draagt het bij aan de commerciële groei binnen je bedrijf.
Een website die als doel heeft om leads te genereren is eigenlijk een webshop met een offline sales conversie. Met deze kennissessie willen wij ondernemers en marketeers handvaten geven om hun lead site te optimaliseren.
Hoe doe je dat?
Belangrijk is om de waarden van je leads en sales in kaart brengen, je content vanuit het perspectief van je doelgroep te positioneren, je online performance kanaal te activeren en monitoren en aan te sturen op basis van data, conversie en ROI.
Door middel van voorbeelden, tips en adviezen geven wij je grip op het lead generatie proces en vertellen wij je waar je aan moet denken om een succesvolle strategie uit te rollen.
Deze sessie wordt gegeven door Kasia Meerman.

Over Kasia Meerman
Kasia Meerman is Senior Accountmanager strategie bij Yonego. Yonego is de grootse onafhankelijk online marketing agency met 12 jaar strategisch, tactisch en operationeel online marketing ervaring. Met meer dan 60 medewerkers in 2 kantoren, zijn wij specialisten in het ROI online marketing model voor B2B/B2C voor lead generatie en webshops. Yonego is actief in de markt voor 2 branches, de eerste is als dedicated online marketing partner voor haar klanten om hun online marketing activiteiten en rendement te verbeteren en te optimaliseren, en als lead generatie bedrijf waar wij diverse ZZP’ers en MKB voorzien van leads in de dienstindustrieën op een Cost-per-lead basis (CPL).

Wanneer
Dinsdag 3 november van 17:45 tot 18:45

Aanmelden


Sessie