Naast standruimte biedt Contacta.nl volop manieren om bedrijven en organisaties in beeld te brengen bij de bezoekers en volgers van Contacta.nl. Zowel in print als online. Bekijk hieronder de opties en kosten.

Vraag gerust vrijblijvend meer informatie aan bij Erik Voerman via erik@lmg.nl of 0113-700291. 

  


Contacta Magazine

Oplage: 10.000
Pagina’s: 40
Verspreiding: medio september

Om de kwaliteit te waarborgen worden advertenties geïntegreerd in de opmaak van het magazine. Hierbij is er volop de mogelijkheid om zelf de inhoud te bepalen. Kies hieronder één van de opties. De opties kunnen bij deelname hier vastgelegd worden. 

7.000 stuks worden verzonden op basis van:

  • Branches: Commerciële bedrijven (ex. Detailhandel)
  • Bedrijfsgrootte: vanaf 10 werknemers
  • Postcode selectie: 26, 29, 30, 31, 32, 33, 43, 44, 45, 46, 47 en 48
  • Economisch actief
  • Hoofdkantoor (geen dochter organisaties)
  • Geen Franchisenemers (kenmerk alleen beschikbaar in NL)
  • Contactpersoon/ontvanger: Directeur/zaakvoerder of verantwoordelijke marketing of sales

3.000 stuks worden naar exposanten, partners en op strategische zakelijk plekken extra weggezet. Het Contacta Magazine zal ook compleet online zichtbaar en na te lezen zijn via alle Contacta kanalen. Uiteraard ook tijdens Contacta 2017

Spread (2/1) € 2.000,-

420 x 297 mm – A3

Hele pagina (1/1) € 1.250,- 

210 x 297 mm – A4

Halve pagina (1/2) € 900,-

210 x 148,5 mm – A5

 


E-mailnieuwsbrief

Abonnees: 40.000
De keuze kan bij deelname hier vastgelegd worden. 

Artikel in algemene nieuwsbrief € 750,-

Item: 80 woorden
Beeld: 500x150 px
Link: naar eigen website of lees meer op Contacta.nl

Item wordt doorgeplaatst op Contacta.nl en social media.

 


Social media

Volgers: 5.350

Contacta.nl brengt nieuws ook via Facebook, Twitter en Linkedin en daar kan ook jouw item tussen staan. 
De keuze kan bij deelname hier vastgelegd worden. 

Post op alle social media van Contacta.nl € 250,- 

Item: 60 woorden
Beeld: minimaal 1080 px breed
Link: naar eigen website

 

 


Contacta TV

De filmcrew van Contacta.nl maakt in aanloop naar de beurs en tijdens de beurs diverse uitzendingen van Contacta TV. Voorafgaand aan de beurs worden kennispartners en deelnemers belicht. Tijdens de beurs wordt een impressie van de dag gegeven. De keuze kan bij deelname hier vastgelegd worden. 

Dedicated aflevering € 2.500,- 

In de vorm van bedrijfsfilm
Duur: 120 tot 240 seconden
Locatie opname: op één locatie naar keuze
Beeld: pand, logo werk-/productieproces
Interview: bedrijfsleider of woordvoerder
Muziek: rechten vrije muziek uit stockarchief

Aflevering wordt doorgeplaatst in de e-mailnieuwsbrief (40.000 abonnees), op Contacta.nl en social media.

Item tijdens de beurs € 500,- 

In de vorm van een interview als onderdeel van een aflevering van Contacta TV
Duur: 20 tot 30 seconden
Locatie opname: bij de eigen stand of in de Contacta TV studio
Interview: bedrijfsleider of woordvoerder
Muziek: rechten vrije muziek uit stockarchief

Aflevering wordt doorgeplaatst in de e-mailnieuwsbrief (40.000 abonnees), op Contacta.nl en social media.

   


Outdoor

In en om de beurshalen is er volop ruimte om op verschillende manieren jouw bedrijf of organisatie te promoten. 
De keuze kan bij deelname hier vastgelegd worden. 

Auto, truck of ander object bij de entree € 55,- p/m2

3 dagen prominente zichtbaarheid bij de entree van de beurs, op het plein voor en het terrein rondom de hallen. Locatie in overleg.

Led-schermen entree € 750,- per vermelding

Tijdens de 3 beursdagen komt het logo of de reclameboodschap voorbij in een slideshow op de grote led-schermen bij de entree van de beurs. Formaat 1280x768 px.

 


Voor meer opties of vragen kun je terecht bij:

Erik Voerman


erik@lmg.nl »

0113-700291