LEF+LIEFDE=LINDA.

LEF+LIEFDE=LINDA.

“Een betekenisvolle relatie opbouwen met je consumenten doe je door transparant te zijn, door te zijn wie je bent en te doen wat je belooft en door meer te geven dan wordt verwacht.” Het juist meer geven dan wordt verwacht, dat deed Jildou van der Bijl tijdens Contacta Talks.

Jildou van der Bijl vertelde woensdag 15 mei haar persoonlijke verhaal tijdens de vijfde editie van Contacta Talks, georganiseerd door LMG strategie+creatie in samenwerking met Goes Marketing en het OCG. 350 bezoekers, waarvan 80% vrouw bezochten Contacta Talks. “We zijn blij dat we dit jaar de vrouwelijke doelgroep hebben bereikt met Contacta Talks”, vertelt Perry Kentin van LMG strategie+creatie.

LINDA. is het 360-graden mediamerk met de meeste aandacht voor de leukste vrouwen van Nederland. Dankzij de ijzersterke formule, duidelijke vormgeving en eigenwijze tone of voice is LINDA. al 15 jaar een blijvend succes. Jildou vertelde vol passie en bevlogenheid over haarzelf, de start van het blad en waar de complete organisatie nu staat. Jildou: "Kan je merk nog persoonlijker? Probeer een merk zo persoonlijk mogelijk te maken door (bekende) personen aan het merk te koppelen. Alles is proberen, alles is een verhaal, alles is samenwerken."

"The next step" thema Contaca.nl 2019

De bezoekers werden deze editie van Contacta Talks direct verrast met het nieuwe thema van Contacta.nl 2019. Het thema "The next step" werd bekendgemaakt d.m.v. een fraaie moodfilm. Op 5, 6 en 7 november 2019 komen bedrijven in Zeeland, West-Brabant en Vlaanderen samen tijdens Contacta.nl.

Interactieve tool

Om goed in de stemming te komen werd het aanwezige publiek gevraagd om zelf met hun mobiel aan te slag te gaan tijdens Contacta Talks. Via een tool konden bezoekers tijdens de presentatie vragen invoeren. Na de presentatie liep moderator Robert de Vries samen met Jildou een aantal vragen door die op het scherm te zien waren, waaronder vragen over Jildou als persoon, hoe ze ervoor zorgt dat al het personeel betrokken en actief blijft met dezelfde visie en haar nieuwe rol bij NET5.

Netwerken

Na afloop was er een gezellige netwerkborrel. Leerlingen van Pontes Goese Lyceum Bergweg (horeca) serveerden heerlijke hapjes en drankjes verzorgt door Sligro.   

Jildou van der Bijl

Jildou studeerde aan de Hogeschool voor Journalistiek te Zwolle en werd op haar 27e hoofdredacteur bij Nieuwe Revu. Sinds 1994 is ze verbonden aan Mood for Magazines, waar ze onder meer La Vie en Rose leidde, Oog, het tijdschrift van het Rijksmuseum, bestierde en de specials van LINDA. opzette. Sinds 2008 is zij algemeen hoofdredacteur van het merk LINDA. Ze bedacht LINDAnieuws.nl, een nieuwsplatform voor vrouwen (3,8 miljoen bezoekers per maand), LINDA het bureau, het reclamebureau van de makers van LINDA., en het recent gelanceerde LINDA.tv, een video-app voor vrouwen. Daarnaast is ze zender directeur bij Net5.

Bekijk hier de foto's van Contacta Talks.