Partners

DRV Accountants & Adviseurs, kennispartner

De geografische ligging van Zeeland en West-Brabant biedt veel kansen voor ondernemers, zowel nationaal als internationaal. Een uitgebreid netwerk van logistieke verbindingen over zowel het water als de weg maakt de regio voor ondernemers een aantrekkelijk vestigingsgebied. Ondernemen draait allemaal om het leggen van de juiste verbindingen. Niet alleen logistiek gezien maar ook op het vlak van de juiste mensen aan uzelf zien te verbinden. Ofwel, krachten bundelen door kennis te delen.

Meer informatie

Omroep Zeeland

Omroep Zeeland is dé regionale omroep van Zeeland en brengt dagelijks nieuws, nieuwtjes, cultuur, sport en evenementen. Via radio, televisie, internet en sociale media als Twitter, Facebook en Instagram; betrokken én betrouwbaar. Maar Omroep Zeeland doet meer. Dankzij de programma’s van Omroep Zeeland weet iedereen wat er speelt in Zeeland en verbinden we de Zeeuwen.

Meer informatie

Impuls Zeeland, kennispartner

NV Economische Impuls Zeeland biedt een snelle ingang naar alles wat ondernemers in Zeeland verder brengt. Een voorbeeld hiervan is marktkennis, bedrijfskundige support en het juiste netwerk. Vind via Impuls een samenwerkingspartner, financier of vestigingslocatie. Voortdurend kijkt Impuls naar business kansen en in het bijzonder naar uitgelezen mogelijkheden voor innovatief en duurzaam ondernemen in Zeeland.

Meer informatie

Zeeland Zakelijk, nieuws website

Online spraakmakend zakelijk zichtbaar zijn binnen Zeeland kan gericht met Zeeland Zakelijk. LMG verbindt ondernemers in Zeeland en bereikt met haar online nieuwsbrief ruim 20.000 directe contacten. Iedere vrijdag wordt de nieuwsbrief van Zeeland Zakelijk verstuurd en de dagen erop volgend worden de items verspreid op de social mediakanalen. Ons social media bereik betreft ruim 8.000 volgers.

Meer informatie

LMG strategie+creatie, organisatie

Om een idee succesvol te vermarkten, is meer nodig dan creativiteit alleen. Ook de gekozen methodiek en gestelde doelen zijn van essentieel belang om een beslissingsproces positief te beïnvloeden. Daarnaast spelen factoren als vindbaarheid en relevantie een belangrijke rol, in een tijd waar conversies, clicks en likes steeds vaker het resultaat van een campagne bepalen. Kortom, een goed idee is een prima start, maar dan ben je nog maar op de helft.

Meer informatie