De Bode, mediapartner
Bij Uitgeverij de Bode staat de lezer centraal. De Bodes kenmerken zich door de grote hoeveelheid nieuws en informatie uit de directe leefomgeving, verzameld en geschreven door eigen journalisten en correspondenten, online en offline te delen met haar lezers.
Meer informatieZeeland Zakelijk, nieuws website
Online spraakmakend zakelijk zichtbaar zijn binnen Zeeland kan gericht met Zeeland Zakelijk. LMG verbindt ondernemers in Zeeland en bereikt met haar online nieuwsbrief ruim 20.000 directe contacten. Iedere vrijdag wordt de nieuwsbrief van Zeeland Zakelijk verstuurd en de dagen erop volgend worden de items verspreid op de social mediakanalen. Ons social media bereik betreft ruim 8.000 volgers.
Meer informatieLMG strategie+creatie, organisatie
Om een idee succesvol te vermarkten, is meer nodig dan creativiteit alleen. Ook de gekozen methodiek en gestelde doelen zijn van essentieel belang om een beslissingsproces positief te beïnvloeden. Daarnaast spelen factoren als vindbaarheid en relevantie een belangrijke rol, in een tijd waar conversies, clicks en likes steeds vaker het resultaat van een campagne bepalen. Kortom, een goed idee is een prima start, maar dan ben je nog maar op de helft.
Meer informatieEezie, kennispartner
Eezie wil jongeren laten zien hoe leuk Zeeland is en hoeveel kansen hier liggen. Bedrijven bieden stages en (bij)banen aan. Onderwijsinstellingen zetten bijzondere opleidingen in de kijker. Door campagnes en acties wordt Zeeland beleeft in zijn beste vorm. Young professionals en Zeeuwse studenten buiten Zeeland ontmoeten elkaar bij meet-ups en vinden via Eezie de interessantste vacatures in Zeeland en de leukste events.
Meer informatie