Veelgestelde vragen

Ja, Contacta is gratis. Het enige wat jij hoeft te doen is jouw gratis e-ticket downloaden via de volgende link: contacta.eticketsysteem.nl/.

Ja, om binnen te komen heb je een coronatoegangsbewijs nodig. Dit kan een bewijs van vaccinatie zijn, maar ook een testbewijs. Vergeet ook niet om je ID-bewijs mee te nemen.

Het is belangrijk dat je je e-ticket meeneemt. Vergeet ook niet om je coronatoegangsbewijs én ID-bewijs mee te nemen. Een coronatoegangsbewis kan een bewijs van vaccinatie zijn, maar ook een testbewijs.

Wij kijken ernaar uit je weer te mogen ontvangen op Contacta. Je bent van harte welkom op:

Dinsdag 30 november van 16:00 –22:00 uur
Woensdag 1 december van 14:00 –22:00 uur
Donderdag 2 december van 14:00 –22:00 uur

Je kunt jouw gratis e-ticket hier downloaden: contacta.eticketsysteem.nl.

Ja, met jouw e-ticket kun je alle drie de dagen van Contacta bezoeken.

Nee, voor het bijwonen van spreker sessies heb je een ander e-ticket nodig. Je kunt deze e-tickets gratis bestellen via het programma. Dit programma volgt later.

Dat mag, maar dit hoeft niet. Je kunt je e-ticket namelijk ook op je telefoon laten scannen. Zorg hiervoor dat je jouw schermlicht op maximaal zet zodat onze scanners de barcode goed scannen.

Je kunt jouw gratis e-ticket hier downloaden: contacta.eticketsysteem.nl/ . Heb je geen e-ticket en sta je in de Zeelandhallen? Geen probleem. Contacta beschikt over computers waar je direct jouw e-ticket kunt bestellen.

Een mondkapje is niet verplicht. Als je het zelf fijner vindt, mag je deze natuurlijk dragen.

Nee, in verband met de brandveiligheid mag er in de Zeelandhallen niet gerookt worden. Dit is vanaf 1 juli 2008 verboden.

Bij de Zeelandhallen zit een groot parkeerterrein. Een parkeerkaart kun je voor €7,- op locatie aanschaffen.

Uiteraard hebben wij dit jaar weer een spetterend programma voor je in elkaar gezet. Dit programma wordt binnenkort op de website van Contacta gepubliceerd.

Het meenemen van eigen consumpties is tijdens Contacta niet toegestaan.

Tijdens Contacta is het op verschillende plaatsen mogelijk om eten en/of drinken te kopen.

Alle gevonden voorwerpen dienen te worden afgegeven bij de servicebalie in de Centrale Entree. Ben je spullen verloren? Meld je dan bij de servicebalie of bel naar 0113 – 221020.