Vrijblijvend info aanvragen

Beursprofiel

Contacta.nl is al ruim 30 jaar het netwerkevent voor Zuidwest-Nederland en Vlaanderen waar ruim 350 exposanten het hart van het netwerkevent op 15.000m2 beursvloer zijn. Daaromheen is er een gevarieerd programma met bekende sprekers uit de zakelijke wereld en diverse workshops.

 

15.000m² netwerkbeurs

Het hart van de netwerkbeurs zijn de vele exposanten. Daaromheen wordt een gevarieerd programma samengesteld met seminars en workshop. Deze activiteiten zijn onderdeel van de 15.000m² beursvloer.

  • +/- 350 Exposanten
  • Exposanten uit alle branches
  • 24.000 bezoekers
  • 15.000m² beursvloer
  • Contacta Arena (seminars met bekende Nederlanders)
  • Contacta College (verdiepende workshops)
  • Live TV- & radio uitzendingen
  • Locatie: Zeelandhallen, Goes

 

Hét grootste zakelijk netwerk van Zuidwest-Nederland als medium

Inmiddels is het een concept en medium met diverse activiteiten in het jaar:

Contacta Talks
15 mei in de Mythe Goes 
Contacta.nl Netwerkbeurs
5, 6 en 7 november
Contacta Magazine
juni
Contacta TV
september t/m november
Contacta Beurstraining
medio oktober

Contacta Live
wekelijkse e-mailnieuwsbrief

Contacta Social 
365 dagen via LinkedIn, Facebook en Twitter

Contacta Beurskrant
Begin november

 

 

Profiel bezoekers Contacta.nl

De doelgroep van Contacta.nl bestaat uit directie, managers, vertegenwoordigers van middelgrote en grote ondernemingen, MKB en overheden uit Zuid-West Nederland en Vlaanderen. Bezoekers van de beurs zijn afkomstig uit de ruime omtrek van de Zeelandhallen (binnen een straal van 60 minuten rijden van Goes). Binnen deze cirkel vallen de steden Middelburg, Vlissingen, Terneuzen, Brugge, Gent, Antwerpen, Breda, Rotterdam en Dordrecht.

Bezoekersinteresse

Contacta Branches bezoeker

 

Geografisch bereik

Contacta Branches bezoeker

Rapportcijfers bezoekers Contacta.nl 

Na de beurs is onder de bezoekers van Contacta.nl een enquête uitgezet. De beurs kreeg van de bezoekers gemiddeld een 7.6. Een mooi rapportcijfer. Hieronder is de volledige beoordeling te zien.

Welke score geef je aan Contacta.nl 2018   7.6  
Welke score geef je de complete informatievoorziening vanuit de organisatie (online, nieuwsbrieven en telefonisch)?   8.3  
Welke score geef je de sanitaire voorzieningen?   7.8  
Welke score geef je de bewijzering en de plattegrond?   8,7  
Welke score geef je het sprekersaanbod?   8,7  

Wat vond je van de informatievoorziening?

Wat vond je van de sprekersaanbod? Sloten ze aan bij je interesses?
 

Wat vond je van de parkeermogelijkheden?
 

 

Rapportcijfer Exposanten Contacta.nl 

De exposanten gaven in de Contacta.nl een 7,7. Men was vooral erg tevreden over de dienstverlening, de facilitaire ondersteuning en opbouwmogelijkheden. Het volledige rapport is hieronder in te zien.

Welke score geef je aan Contacta.nl 2018? 7.7
Welke score geef je aan Mijn Contacta (De online omgeving voor facilitaire diensten)? 8.5
Welke cijfer geef je de relevantie van bezoekers 7.0

In welke mate ben je tevreden over de tijd die je kreeg voor het opbouwen en inrichten van je stand?
 

Wat vond je van de facilitaire dienstverlening/ ondersteuning (standaard standbouw, elektra, water aansluitingen en ophangpunten)?

Wat vond je van de mijn Contacta?



 


Welke score geef je de afhandeling van vragen / opmerkingen? 7.8
Welke score geef je de sanitaire voorzieningen? 9.6
Welke score geef je de bewijzering en de plattegrond? 6.7

Welke score geef je de complete informatievoorziening vanuit de organisatie (online, nieuwsbrieven en telefonisch)?

 

 

 

Toegang met persoonlijk e-ticket

LMG gebruikt een eigen e-ticketsysteem waarmee bezoekers online een e-ticket kunnen bestellen. Vervolgens ontvangt de bezoeker per e-mail een persoonlijk ticket met barcode als pdf. Een print daarvan of en weergave op een smartphone wordt gescand bij entree van de beurs.

Doordat bezoekers tijdens het registreren van een ticket hun interesses aangeven, kan Contacta.nl hier in haar verdere communicatie opvolging aangeven, middels gesegmenteerde nieuwsbrieven.

 

 


Vrijblijvend informatie aanvragen

Je ontvangt na de aanvraag direct een e-mail bericht met in de bijlage de brochure en statistieken van de Contacta.nl 2019.

Toestemming voor het verwerken van de gegevens
Wij helpen
U graag verder

Benieuwd naar de mogelijkheden of andere vragen? Wij bellen je graag terug.

Erik Voerman
Erik Voerman
Event manager